Πολιτική Εκτέλεσης Παραγγελιών



Ο πελάτης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσα από ανάλογες λεκτικές ενδείξεις που αναρτώνται στη σελίδα κάθε είδους στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ειδικότερα τα προϊόντα χωρίζονται σε διαθέσιμα (με ένδειξη «Άμεσα διαθέσιμο» ή «Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας»).

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται να ενημερώσει τους πελάτες σε περίπτωση επιγενόμενης (μετά την υποβολή παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη) μη διαθεσιμότητας κάποιου είδους, για τον πιθανό χρόνο παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, εφόσον κρίνεται ότι η καθυστέρηση καθιστά τη συναλλαγή ασύμφορη για τον πελάτη, ο πελάτης δικαιούται να προβεί μονομερώς σε ακύρωση της παραγγελίας με έγγραφη δήλωσή του (με μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) η οποία γίνεται αζημίως για τον πελάτη.

Επίσης, οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα ( «Προσφορά», «Web ευκαιρία», «Έκπτωση» ή παρόμοιες εκφράσεις), ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Χρονικό εκτέλεσης παραγγελίας

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ προσπαθεί να εκτελεί το σύνολο των παραγγελιών της στον μικρότερο δυνατό χρόνο. Ο χρόνος εκτέλεσης μιας παραγγελίας ορίζετε ως των μέγιστο χρόνο αποστολής (από τα προϊόντα που περιέχει η παραγγελία). Η εταιρία μέσα από τα λεκτικά «άμεσα διαθέσιμο» και «διαθέσιμο κατόπι παραγγελίας» ορίζει τον χρόνο αποστολής σε 1-3 ημέρες και 7-10 ημέρες. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσετε ως προς τον χρόνο παραλαβής της παραγγελίας για λόγους που δεν έχουν να κάνουν με αυτήν (Καιρικά φαινόμενα, Αδυναμία παραλαβής , Ιδιαίτερα δυσπρόσιτες περιοχές).

Ακύρωση παραγγελία

Η εκ μέρους του πελάτη ακύρωση της παραγγελίας του λόγο μεταμέλειας γίνεται δεκτή εφόσον αυτή δεν έχει τιμολογηθεί και δοθεί προς αποστολή. Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ εκ μέρους του πελάτη. Ο πελάτης οφείλει να δηλώσει τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας του. Η ακύρωση δεν επέρχεται αν δεν αποσταλεί σχετική επιβεβαίωση εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ με ηλεκτρονική αλληλογραφία προς τον πελάτη.

Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ την έχει ήδη εισπράξει, τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή της (με αντιλογισμό του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, με καταβολή μετρητών κλπ). Άλλως σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του πελάτη αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ), τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος σε βάρος του πελάτη ποσού. Στην περίπτωση αυτή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κλπ) και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.

Διευκρίνιση: Αν για οπουδήποτε λόγο προκύπτουν χρεώσεις που έχουν να κάνουν με την επιστροφή των καταβολής της αξίας της παραγγελίας (πχ διατραπεζική καταβολή) τότε αυτές (όπως και για την αρχική καταβολή) επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.